Vabilo: Davčne blagajne in Webvasco v praksi
Davčne blagajne in Webvasco v praksi
KDAJ: |
Petek, 13. november 2015 10h – 14h |
|
KJE: | Poslovni center Cubis, srednji vhod Učilnica v II. nadstropju Poslovna cona A 2, Šenčur |
|
KOTIZACIJA: |
30€ + DDV 100% popust za stranke Saldo plus Predplačilo do 11.11.2015 na TRR SKB banke: SI56 0313 8100 7841 624 |
|
PRIJAVE: | najkasneje do 11.11.2015 na E: danijela@saldoplus.si T: +386 (0)4 20 160 80 |
Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati 1. decembra 2015, obvezna uporaba pa stopi v veljavo 2. januarja 2016, zato vas bomo seznanili:
- Kdo so zavezanci za davčne blagajne,
- O predhodnih obveznostih zavezancev,
- Kako bo potekal postopek potrjevanja računov,
- O namenu davčnih blagajn,
- O potrebni tehnični opremljenosti zavezancev.
Pregled programskih rešitev Webvasco vmesnika za:
- Knjigo prejetih računov,
- Fakturiranje,
- Potne naloge in
- Webvpoglede.
Novosti vam bosta predstavili Barbara Godler in Danijela Sever iz Saldo plus d.o.o. ter Tomaž Čebašek, direktor podjetja Vasco d.o.o.
Morebitna predhodna vprašanja lahko pošljete na naslov danijela@saldoplus.si, odgovore pa vam bomo posredovali na predavanju.
Program dogodka:
09:45 – 10:00 Registracija
10:00 – 10:30 Teoretični del Davčnih blagajn (Saldo plus d.o.o.)
10:30 – 11:30 Praktični del Davčnih blagajn (Vasco d.o.o.)
11:30 – 12:00 Vprašanja
12:00 – 12:30 Odmor s pogostitvijo
12:30 – 13:45 Webvasco
Prosimo vas za potrditev udeležbe najkasneje do 11.11.2015.
V kolikor se kot stranka podjetja Saldo plus, ki je zavezana k obvezni uporabi davčnih blagajn predavanja ne boste udeležili, boste informacije lahko pridobili proti plačilu svetovalne ure na sedežu podjetja Saldo plus d.o.o.
Veselimo se srečanja z vami.