Priporočamo:

Poenostavitev eDavkov za zakonite zastopnike podjetij

V eDavkih je na voljo nova funkcionalnost, ki odpravlja administrativne ovire. Namenjena je zakonitim zastopnikom poslovnih subjektov. Tem je po novem kot fizičnim osebam omogočen sistemski dostop do profila poslovnega subjekta, ki ga zastopajo kot zakoniti zastopniki. To pomeni, da je oddajanje obrazcev, eVročanje dokumentov in vpogled v podatke poslovnega subjekta omogočeno tudi zakonitim zastopnikom, ki vstopajo v portal z uporabo svoje davčne številke in gesla.

Fizična oseba, ki ima v davčnem registru pri poslovnem subjektu status osebe, ki jo obravnavamo na podlagi zakonodaje kot odgovorno osebo poslovnega subjekta (v nadaljevanju zakoniti zastopnik), ima v portalu eDavki avtomatično dostop do profila tega poslovnega subjekta. To pomeni, da ne potrebuje pooblastil za delo znotraj portala eDavki, ker ji sistemsko omogočimo delo za ta poslovni subjekt.

Če zakoniti zastopnik vstopi v portal eDavki z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila za zaposlenega, ima vse pravice za delo z obrazci za svoj poslovni subjekt (funkcionalnost v uporabi že vrsto let).

Če zakoniti zastopnik vstopi v portal eDavki s kvalificiranim digitalnim potrdilom, izdanim na fizično osebo ali z uporabniškim računom (torej vstopi kot fizična oseba), mu z novo funkcionalnostjo sistemsko omogočimo delo za ta poslovni subjekt. Z drugimi besedami to pomeni, da bodo imeli v portalu eDavki vsi zakoniti zastopniki avtomatično (brez dodatnih pooblastil) dostop do profila svojega poslovnega subjekta oziroma do profilov vseh svojih poslovnih subjektov, za katere imamo v davčnem registru zabeležen enega od statusov, ki pripada zakonitemu zastopniku.

Vir: FURS

 

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • S podjetjem Saldo plus sodelujemo praktično od nastanka našega podjetja, torej že več kot petnajst let! V tem obdobju je Saldoplus vedno uspešno sledil naši intenzivni rasti in se prilagajal našim vedno večjim zahtevam.Kot laikom s področja računovodstva je za nas zelo pomembno da se Saldo plus vedno dosledno zavzema za poslovanje znotraj zakonskih okvirov in dobrih praks. V vsakem poslovanju seveda prihaja tudi do težav in cenimo da je Saldoplus v takih situacijah vedno odziven in aktivno pomaga pri reševanju problemov, ne glede na to kdo jih je dejansko povzročil. Naj še dodam da Saldoplus za nas velikokrat ni samo računovodski servis, ampak nastopa tudi v vlogi finančnega in včasih celo pravnega svetovalca. Zvone Duplančič, Euro plus d.o.o. Arhiv >