Priporočamo:

Podpora poslovanju

Pri poslovanju podjetja podjetniki naletijo na nemalo administrativnih ovir, ki jih lahko premostijo z našo pomočjo. Marsikatero podjetje za administrativna dela niti nima lastnih kadrov, zato smo svojo ponudbo razširili tudi na podporo poslovanju podjetnikom, ki zajema:

 

  • Prijavo/odjavo naročnika v registre državnih institucij
  • Opravljanje plačilnega prometa za naročnika
  • Razna administrativna opravila
  • Pomoč  pri uporabi programskih aplikacij
  • Pogodbe o najemu, posojilne in druge pogodbe
  • Elektronsko obveščanje o spremembah in obveznostih na področju davkov in kadrov
  • Skeniranje poslovne dokumentacije
  • Varni e-arhiv

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • "Z vami smo že celih 23 let, to je od začetka delovanja našega podjetja.
    Kljub mnogim "mamljivim" ponudbam, vaših konkurenčnih podjetij, nismo zamenjali računovodskega servisa,
    ker vaše podjetje ni samo to, ampak ste poleg strokovnosti, ažurnosti in natančnosti, tudi svetovalci v pomembnih
    odločitvah".
    Stojan Golobič, Golobič d.o.o. Arhiv >