Priporočamo:

Poročanje o kupoprodajnih in najemnih poslih v Evidenco trga nepremičnin

V uradnem listu RS, št. 51/2013 z dne 14.06.2013 je bil objavljen pravilnik o vodenju podatkov evidence trga nepremičnin, (v nadaljevanju ETN) ter načinu pošiljanja podatkov.

Nova ureditev zajema, da se mora poročati o vseh kupoprodajnih poslih, kjer je obračunan DDV, o sklenjenih najemnih poslih, ter posredovanje pogodb o finančnem lizingu.

Roki za pošiljanje podatkov so:

  • 15. v mesecu za posle sklenjene v preteklem mesecu,
  • do 15. decembra 2013 sporočiti vse aktivne najemne pogodbe, ki so 01.07.2013 še trajale.

Zavezanci za poročanje so pravne in fizične osebe, lahko pa le te pooblastijo drugo pravno osebo da namesto nje poroča o zgoraj našteti poslih.

Če želite, da mi poročamo o aktivnostih, ki so naveden v pravilniku o vodenju podatkov ETN, bi vas prosili, da podpišete priloženo pooblastilo ter nam ga čim prej vrnete.

Za potrebe poročanja pa potrebujemo tudi:

  • pogodbe o kupoprodajnem poslu ali najemnem poslu,
  • podatke o katasterski občini,
  • številko stavbe,
  • številko dela stavbe.

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • S podjetjem Saldo plus sodelujemo praktično od nastanka našega podjetja, torej že več kot petnajst let! V tem obdobju je Saldoplus vedno uspešno sledil naši intenzivni rasti in se prilagajal našim vedno večjim zahtevam.Kot laikom s področja računovodstva je za nas zelo pomembno da se Saldo plus vedno dosledno zavzema za poslovanje znotraj zakonskih okvirov in dobrih praks. V vsakem poslovanju seveda prihaja tudi do težav in cenimo da je Saldoplus v takih situacijah vedno odziven in aktivno pomaga pri reševanju problemov, ne glede na to kdo jih je dejansko povzročil. Naj še dodam da Saldoplus za nas velikokrat ni samo računovodski servis, ampak nastopa tudi v vlogi finančnega in včasih celo pravnega svetovalca. Zvone Duplančič, Euro plus d.o.o. Arhiv >