Priporočamo:

Dejavnosti

Saldo plus že dolgo ni več zgolj računovodski servis. Vestno, sprotno in ažurno knjiženje prejetih in izdanih dokumentov je še vedno nujno, pa vendar so vedno bolj pomembne dejavnosti, ki osnovno vodenje poslovnih knjig dopolnjujejo in nadgrajujejo. Davčno in računovodsko svetovanje ter optimizacija davčne bilance sta že dolgo sestavni del naše ponudbe.

Stalna skrb za izobraževanje nam je odprla možnost nadaljnje širitve naših storitev. Čeprav so vse storitve, ki jih opravljamo, tesno povezane in celo prepletene jih vendarle lahko razdelimo v 6 glavnih sklopov:

Servis s tako popolno ponudbo vse bolj postaja podjetnikova desna roka. Kvalitetna storitev, pravočasna informacija in pravilno svetovanje so trije pripomočki, ki jih ponujamo našim poslovnim partnerjem na njihovi poti k uspehu. In teh našim poslovnim partnerjem ne primanjkuje, zato smo pogosto lahko ponosne, da smo del njihovih uspešnih zgodb.

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • "Z vami smo že celih 23 let, to je od začetka delovanja našega podjetja.
    Kljub mnogim "mamljivim" ponudbam, vaših konkurenčnih podjetij, nismo zamenjali računovodskega servisa,
    ker vaše podjetje ni samo to, ampak ste poleg strokovnosti, ažurnosti in natančnosti, tudi svetovalci v pomembnih
    odločitvah".
    Stojan Golobič, Golobič d.o.o. Arhiv >