Priporočamo:

Podpora poslovanju

Pri poslovanju podjetja podjetniki naletijo na nemalo administrativnih ovir, ki jih lahko premostijo z našo pomočjo. Marsikatero podjetje za administrativna dela niti nima lastnih kadrov, zato smo svojo ponudbo razširili tudi na podporo poslovanju podjetnikom, ki zajema:

 

  • Prijavo/odjavo naročnika v registre državnih institucij
  • Opravljanje plačilnega prometa za naročnika
  • Razna administrativna opravila
  • Pomoč  pri uporabi programskih aplikacij
  • Pogodbe o najemu, posojilne in druge pogodbe
  • Elektronsko obveščanje o spremembah in obveznostih na področju davkov in kadrov
  • Skeniranje poslovne dokumentacije
  • Varni e-arhiv

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • S podjetjem Saldo plus sodelujemo praktično od nastanka našega podjetja, torej že več kot petnajst let! V tem obdobju je Saldoplus vedno uspešno sledil naši intenzivni rasti in se prilagajal našim vedno večjim zahtevam.Kot laikom s področja računovodstva je za nas zelo pomembno da se Saldo plus vedno dosledno zavzema za poslovanje znotraj zakonskih okvirov in dobrih praks. V vsakem poslovanju seveda prihaja tudi do težav in cenimo da je Saldoplus v takih situacijah vedno odziven in aktivno pomaga pri reševanju problemov, ne glede na to kdo jih je dejansko povzročil. Naj še dodam da Saldoplus za nas velikokrat ni samo računovodski servis, ampak nastopa tudi v vlogi finančnega in včasih celo pravnega svetovalca. Zvone Duplančič, Euro plus d.o.o. Arhiv >