Priporočamo:

Ali ste vedeli?

... da večino naših poslovnih partnerjev pride k nam na podlagi ustnega priporočila.

..... da zaposleni svoje delo opravlja v skladu z mednarodnim kodeksom etike računovodskega strokovnjaka.

.... več kot 57% strank je pri nas več kot 10 let ....stalnost strank.

... da aktivno sodelujemo pri vseh inšpekcijskih pregledih.

... da s pomočjo elektronske pošte naše poslovne partnerje redno obveščamo o najnovejših spremembah predpisov in zakonov.

... da smo člani cehovskega združenja Zbornice Računovodskih Servisov pri GZS od ustanovne skupščine, to je od leta 1996 dalje.

... da imamo certifikat za opravljanje dejavnosti, čeprav ta zakonsko ni predpisan.

... da imamo sklenjeno zavarovanje poklicne odgovornosti, ki zagotavlja varnost našim poslovnim partnerjem pred dodatnimi davčnimi bremeni.

... da imamo urejeno varno elektronsko arhiviranje podatkov na oddaljeni lokaciji.

... da so obiski pri poslovnih partnerjih zelo zaželeni, saj je dobro poznavanje poslovanja podjetja pogoj za učinkovito in ustrezno svetovanje z naše strani.

... da elektronsko izmenjavo podatkov uporabljamo tudi pri komunikaciji z vse večjim številom naših poslovnih partnerjev - in to v obe smeri.

... da poteka poslovanje in poročanje državnim inštitucijam večinoma elektronsko - preko spletnih aplikacij.

...da imamo razvito mrežo podpornih storitev zunanjih izvajalcev s področja odvetništva, davkov, izobraževanja in informiranja ter programske in računalniške opreme

... da izvajamo storitve tudi v angleškem, italijanskem in nemškem jeziku.

... da se letno zaposlene udeležimo preko 30 izobraževanj in v povprečju vsaka od nas preživi 10 dni ob pridobivanju novih znanj.

... da je vodja servisa Valentina Zupan v letu 2001 pridobila potrdilo o usposobljenosti za vodenje računovodskega servisa po programu, ki ga je izdalo Združenje računovodskih servisov Slovenije pri GZS.

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • "Naše dosedanje izkušnje z računovodskim servisom Saldoplus d.o.o. so odlične. Gospe so prijazne, strokovne in ažurne, predvsem pa vedno pripravljene pomagati in rešiti še tako zapleten problem. So odličen tim, kar tudi stranke takoj opazimo. Kar tako naprej."



    Vlasta Sagadin, Območni odbor SVIZ Kranj Arhiv >