Priporočamo:

Vabilo: Davčne blagajne in Webvasco v praksi

davcna_blagajna_seminar_600

Davčne blagajne in Webvasco v praksi

KDAJ:

  Petek, 13. november 2015
10h – 14h
KJE:   Poslovni center Cubis, srednji vhod
Učilnica v II. nadstropju
Poslovna cona A 2, Šenčur
KOTIZACIJA:
  30€ + DDV
100% popust za stranke Saldo plus
Predplačilo do 11.11.2015 na TRR SKB banke: SI56 0313 8100 7841 624
PRIJAVE:   najkasneje do 11.11.2015 na
E: danijela@saldoplus.si
T: +386 (0)4 20 160 80

Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati 1. decembra 2015, obvezna uporaba pa stopi v veljavo 2. januarja 2016, zato vas bomo seznanili:

  • Kdo so zavezanci za davčne blagajne,
  • O predhodnih obveznostih zavezancev,
  • Kako bo potekal postopek potrjevanja računov,
  • O namenu davčnih blagajn,
  • O potrebni tehnični opremljenosti zavezancev.

Pregled programskih rešitev Webvasco vmesnika za:

  • Knjigo prejetih računov,
  • Fakturiranje,
  • Potne naloge in
  • Webvpoglede.

Novosti vam bosta predstavili Barbara Godler in Danijela Sever iz Saldo plus d.o.o. ter Tomaž Čebašek, direktor podjetja Vasco d.o.o.

Morebitna predhodna vprašanja lahko pošljete na naslov danijela@saldoplus.si, odgovore pa vam bomo posredovali na predavanju.

Program dogodka: 

09:45 – 10:00 Registracija
10:00 – 10:30 Teoretični del Davčnih blagajn (Saldo plus d.o.o.)
10:30 – 11:30 Praktični del Davčnih blagajn (Vasco d.o.o.)
11:30 – 12:00 Vprašanja
12:00 – 12:30 Odmor s pogostitvijo
12:30 – 13:45 Webvasco

Prosimo vas za potrditev udeležbe najkasneje do 11.11.2015.

V kolikor se kot stranka podjetja  Saldo plus, ki je zavezana k obvezni uporabi davčnih blagajn  predavanja ne boste udeležili, boste informacije lahko pridobili proti plačilu svetovalne ure na sedežu podjetja Saldo plus d.o.o.

Veselimo se srečanja z vami.

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • "Z vami smo že celih 23 let, to je od začetka delovanja našega podjetja.
    Kljub mnogim "mamljivim" ponudbam, vaših konkurenčnih podjetij, nismo zamenjali računovodskega servisa,
    ker vaše podjetje ni samo to, ampak ste poleg strokovnosti, ažurnosti in natančnosti, tudi svetovalci v pomembnih
    odločitvah".
    Stojan Golobič, Golobič d.o.o. Arhiv >