Priporočamo:

Vabilo: Davčne blagajne in Webvasco v praksi

davcna_blagajna_seminar_600

Davčne blagajne in Webvasco v praksi

KDAJ:

  Petek, 13. november 2015
10h – 14h
KJE:   Poslovni center Cubis, srednji vhod
Učilnica v II. nadstropju
Poslovna cona A 2, Šenčur
KOTIZACIJA:
  30€ + DDV
100% popust za stranke Saldo plus
Predplačilo do 11.11.2015 na TRR SKB banke: SI56 0313 8100 7841 624
PRIJAVE:   najkasneje do 11.11.2015 na
E: danijela@saldoplus.si
T: +386 (0)4 20 160 80

Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati 1. decembra 2015, obvezna uporaba pa stopi v veljavo 2. januarja 2016, zato vas bomo seznanili:

  • Kdo so zavezanci za davčne blagajne,
  • O predhodnih obveznostih zavezancev,
  • Kako bo potekal postopek potrjevanja računov,
  • O namenu davčnih blagajn,
  • O potrebni tehnični opremljenosti zavezancev.

Pregled programskih rešitev Webvasco vmesnika za:

  • Knjigo prejetih računov,
  • Fakturiranje,
  • Potne naloge in
  • Webvpoglede.

Novosti vam bosta predstavili Barbara Godler in Danijela Sever iz Saldo plus d.o.o. ter Tomaž Čebašek, direktor podjetja Vasco d.o.o.

Morebitna predhodna vprašanja lahko pošljete na naslov danijela@saldoplus.si, odgovore pa vam bomo posredovali na predavanju.

Program dogodka: 

09:45 – 10:00 Registracija
10:00 – 10:30 Teoretični del Davčnih blagajn (Saldo plus d.o.o.)
10:30 – 11:30 Praktični del Davčnih blagajn (Vasco d.o.o.)
11:30 – 12:00 Vprašanja
12:00 – 12:30 Odmor s pogostitvijo
12:30 – 13:45 Webvasco

Prosimo vas za potrditev udeležbe najkasneje do 11.11.2015.

V kolikor se kot stranka podjetja  Saldo plus, ki je zavezana k obvezni uporabi davčnih blagajn  predavanja ne boste udeležili, boste informacije lahko pridobili proti plačilu svetovalne ure na sedežu podjetja Saldo plus d.o.o.

Veselimo se srečanja z vami.

Ne spreglejte

Kontakt

e-Mail novice

Naročam e-mail sporočila s koristnimi vsebinami podjetja Saldo plus d.o.o.

Vprašaj strokovnjaka

  • Kaj je namen skeniranja dokumentov? Sam namen skeniranja je arhiviranje prejetih dokumentov v računalniški spomin, kar strankam in nam omogoča

    - hiter dostop do arhivskih dokumentov, iz katerih je takoj razviden namen
    - stranke lahko dokumente hranijo pri sebi
    - odpade nepotrebno kopiranje
    - zanesljiv arhiv in bazo dokumentov na enem mestu.
Arhiv >

Postavi vprašanje

Izjava stranke

  • Tako kot športni sodnik je tudi računovodski servis dober v trenutku, ko ga ne opaziš. Ker vse "laufa" si moram včasih izmisliti razlog za debato ob kofetu. Hkarati pa je Odličen občutek, da se lahko posvečam izključno svoji dejavnosti in se ne obremenjujem s "papirji". Seveda pa je neprenehoma v podzavesti prisotno prepričanje, da bom vedno dobil odgovor in rešitev za še tako "meni nejasne situacije". Super je. Matjaž Sladojevič, Ilab d.o.o. Arhiv >